Translate

Friday, January 13, 2017

January 20--Section 4A



Homework: Please answer the questions below based on your level--remember continue to challenge yourself!

Question 1: What were the objectives of the medical examinations?
Question 2: Why were the Jewish musicians not allowed to play music by Beethoven?
Question 3:  Describe one of Idek’s bouts of madness.  
Question 4: How did Elie initially avoid losing his gold crown?
Question 5:  Whom did Elie meet years later on the Paris Metro? 

Level 1: Answer 2 out of 5 questions. Please answer in complete sentences (at least 2 sentences).
Level 2: Answer 3 out of 5 questions. Please answer in complete sentences (at least 3 sentences).
Level 3: Answer 4 out of 5 questions. Please answer in complete sentences (at least 2 sentences).

*ALL HOMEWORK MUST BE SIGNED BY A PARENT.**
DEAR PARENT/GUARDIAN, 
PLEASE REVIEW AND SIGN YOU CHILD'S HOMEWORK DAILY. 
MS. YIP

PARENT SIGNATURE: ____________________________
DATE: __________________________________________


SPANISH TRANSLATION: 
Tarea: Por favor, responda las siguientes preguntas basándose en su nivel - recuerde que continúe desafiándose a sí mismo!

Pregunta 1: ¿Cuáles fueron los objetivos de los exámenes médicos?
Pregunta 2: ¿Por qué los músicos judíos no podían tocar música de Beethoven?
Pregunta 3: Describa uno de los ataques de locos de Idek.
Pregunta 4: ¿Cómo Elie inicialmente evitar la pérdida de su corona de oro?
Pregunta 5: ¿A quién conoció Elie años después en el Metro de París?

Nivel 1: Responda 2 de cada 5 preguntas. Por favor, conteste en oraciones completas (al menos 2 oraciones).
Nivel 2: Responda 3 de 5 preguntas. Por favor conteste en oraciones completas (al menos 3 oraciones).
Nivel 3: Responda 4 de 5 preguntas. Por favor, conteste en oraciones completas (al menos 2 oraciones).

* TODOS LOS TRABAJOS DE TARJETAS DEBEN SER FIRMADOS POR UN PADRE. **
ESTIMADO PADRE / TUTOR,
POR FAVOR REVISE Y FIRME LA TAREA DIARIA DEL NIÑO.
SRA. YIP

FIRMA DE LOS PADRES: ____________________________
FECHA: __________________________________________

No comments:

Post a Comment